Wszystko, co musisz wiedzieć o kontakcie z bankiem online

image
Monika Dymon
16.09.2024 r.
Czas czytania: 3 min
arrow-up

Zapraszamy na serię wpisów, w ramach której będziemy odpowiadać na najczęściej pojawiające się pytania zadawane Credit Agricole we wszystkich kanałach komunikacji. Planujemy wyjaśniać każde zagadnienie nie tylko w formie tekstowej dając wskazówki, co możesz zrobić, aby rozwiązać dany problem, ale także pokazując poszczególne rozwiązania w formie ekranów w aplikacji CA24 Mobile oraz w serwisie CA24 eBank.

Sprawdź poprzedni tekst z tej serii!

Dziś przedstawimy wszystkie możliwości w ramach których możesz się z nami skontaktować nie wychodząc z domu. Opowiemy także, w czym każda z nich jest w stanie Ci pomóc, w jakich godzinach są dostępne oraz jakich danych potrzebują, aby przeprowadzić z Tobą rozmowę.

Jakie są formy kontaktu z bankiem online?

Kontakt poprzez aplikację CA24 Mobile

Czat



Na czacie połączyć się z naszą wirtualną doradczynią, która jest dostępna codziennie 24h na dobę. W przypadku trudniejszych spraw przekierujemy Cię do Doradców. Należy jednak pamiętać, że czat dostępny jest w określonych godzinach.

Rozmowa telefoniczna



Dzięki temu, że połączysz się z nami z aplikacji, my łatwiej Cię zidentyfikujemy i szybciej przejdziemy do Twojej sprawy.

Rozmowa z doradcą

Jeśli masz przypisanego doradcę, możesz się z nim skontaktować bezpośrednio w aplikacji.

Czat z doradcą na stronie www lub w eBanku

https://www.credit-agricole.pl/kontakt/czat

Najważniejsze informacje o Czacie, czyli w jaki sposób ta forma kontaktu może Ci pomóc:

– Na czacie na stronie WWW możesz dopytać o naszą ofertę, ale nie o szczegóły Twoich produktów

– Na czacie w eBanku i aplikacji porozmawiasz już o swoich produktach i ofercie specjalnie dla Ciebie

Nasz Czat nazywa się Asia, to nasza wirtualna doradczyni.

Przed rozpoczęciem czatu poprosi Cię o Twoje dane: imię, nazwisko, numer telefonu.

W czym Ci pomoże Asia?

Asia pomoże Ci w obsłudze Twoich produktów bankowych, m.in. kont, kredytów i kart kredytowych. Będzie Twoim przewodnikiem po bankowości elektronicznej i opowie Ci jak samodzielnie zrealizować wiele operacji, np. zmianę limitów na koncie, awizację gotówki. Asia zna rozwiązania dla najczęściej pojawiających się problemów, np. zablokowana karta lub trudności z zalogowaniem do bankowości elektronicznej CA. Jest online codziennie 24h/7dni w tygodniu.

Asię wspierają nasi Doradcy.

jeśli nie będzie potrafiła Ci odpowiedzieć, przekierujemy Cię do Doradców, którzy pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-20:00 oraz w weekendy w godzinach 10:00-18:00, w zależności od ich dostępności.

Wideorozmowa

W czym pomoże Ci doradca online?

– Przedstawi ofertę banku dla konta indywidualnego i produktów oszczędnościowych oraz przeprowadzi Cię przez proces zakupu produktu bezpośrednio na Twoim urządzeniu

– Wykona symulację i poda wysokość raty dla kredytu gotówkowego

– Sprawdzi zdolność i limity dla kart kredytowych oraz pomoże wybrać najlepszy produkt

Wideorozmowa jest do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku, od 12:00 do 18:00

Co potrzebujesz do wideorozmowy?

Telefonu lub komputera, z kamerą i mikrofonem, które działają. Dzięki temu, że będziecie się też widzieć z doradcą, rozmowa będzie tak samo komfortowa jak podczas zwykłego spotkania w placówce.

Wszystkie najważniejsze i najbardziej aktualne informacje na temat kontaktu z bankiem znajdziesz w zakładce KONTAKT na naszej stronie www.

Źródło:
https://www.credit-agricole.pl/pytania-i-odpowiedzi/aplikacja-ca24-mobile/jak-skontaktowac-sie-z-nami-w-aplikacji

Podoba Ci się ten artykuł?

Subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj:

  • interesujące publikacje ekspertów,
  • informacje o aktualnych promocjach,
  • wyjątkowe oferty Klubu korzyści.

Wprost na Twojego mejla!

Zapisz się

Może jeszcze
u nas zostaniesz?

Przejrzyj naszego bloga i dowiedz się, jak:

Interesujesz się tematyką oszczędzania pieniędzy?
Koniecznie sprawdź #WyzwanieOszczędzanie