W takim banku jeszcze nie byłeś. Tu o pieniądzach rozmawia się pod… tężnią

image
Przemysław Przybylski
16.02.2024 r.
Czas czytania: 2 min

Takiego miejsca jeszcze w Warszawie nie było. Przy Rondzie Daszyńskiego powstał bank z najprawdziwszą tężnią solankową. Szmer kropli słonej wody tłumi rozmowy o dużych sumach, a kredyty i lokaty załatwia się przy kawie.

Nowy oddział otworzył w styczniu bank Credit Agricole. Można ją znaleźć na parterze Warsaw Hub – jednego z najnowocześniejszych biurowców w biznesowym centrum Warszawy, przy rondzie Ignacego Daszyńskiego 2a. W budynku mieszczą się siedziby wielu znanych firm i start-up’ów.

– Credit Agricole jest uznawany za najbardziej prośrodowiskowy bank w Polsce i ten oddział ma być właśnie wizytówką naszego ekologicznego zaangażowania. Cały wystrój nawiązuje do natury – wszystko jest miękkie, okrągłe, w kolorach ciepłej zieleni – mówi Beata Borucka, menadżerka ds. komunikacji na rynkach lokalnych.

Relaks i biznes

Specjalną atrakcją oddziału jest najprawdziwsza tężnia solankowa – jak w Ciechocinku, czy w Konstancinie, otoczona wysoką „zieloną” ścianą z żywymi roślinami. Żywa zieleń i kapiąca po gałęziach tarniny solanka sprawiają, że można się tu poczuć jak w ogrodzie. Powietrze jest oczyszczone i nawilżone, wygodne fotele, kawa – można się doskonale zrelaksować.

Odwiedź najnowszy oddział Credit Agricole przy Rondzie Daszyńskiego.

No, ale do banku nie chodzimy przecież po to, by się relaksować, tylko załatwiać ważne finansowe sprawy. Credit Agricole ma tego świadomość.

– Przede wszystkim nasz nowy oddział mieści się w sporym lokalu, więc mamy dużo miejsca i na poczekalnię i na rozmowy z klientami. Ważne rozmowy prowadzimy w zamykanych gabinetach, więc gwarantujemy najwyższy poziom poufności. Doradcy mają się przede wszystkim skupiać na budowaniu relacji i oferować klientom najlepsze rozwiązania. Same korzyści – wyjaśnia rzecznik banku Przemysław Przybylski.

Klienci pokochają

Oddział jest oczywiście w pełni przystosowany do obsługi osób z niepełnosprawnościami. Swobodnie wjadą do niego osoby na wózkach, wszystkie urządzenia samoobsługowe wyposażone są w pady dla niewidomych, a niedosłyszący klienci mogą korzystać z pętli indukcyjnych.

– Rondo Daszyńskiego jest wizytówką naszego banku. Dlatego przy projektowaniu tego oddziału nie mogliśmy sobie pozwolić na żadne kompromisy. Wybraliśmy rozwiązania, które najlepiej służą komfortowi klientów, a równocześnie wpisują się w filozofię banku skupionego na człowieku i podkreślają nasze prośrodowiskowe zaangażowanie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z efektów i jestem pewna, że nasi klienci też pokochają to miejsce – mówi Beata Matuszewska, starszy architekt Credit Agricole.

Wyjątkową placówkę banku można odwiedzać codziennie w godz. 9-18.

Podoba Ci się ten artykuł?

Subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj:

  • interesujące publikacje ekspertów,
  • informacje o aktualnych promocjach,
  • wyjątkowe oferty Klubu korzyści.

Wprost na Twojego mejla!

Zapisz się

Może jeszcze
u nas zostaniesz?

Przejrzyj naszego bloga i dowiedz się, jak:

Interesujesz się tematyką oszczędzania pieniędzy?
Koniecznie sprawdź #WyzwanieOszczędzanie