Zaskoczyć pozytywnie? To dobrze działa w dwie strony.

image
Monika Petryna
27.01.2017 r.
Czas czytania: 3 min
Zaskoczyć pozytywnie? To dobrze działa w dwie strony.

Nasz klient bez wahania pomógł ugasić pożar w malborskiej placówce. Przygotowaliśmy dla niego wyjątkowy event-niespodziankę. Wierzymy, że poprzez wzmacnianie pozytywnych emocji, będziemy jeszcze bliżej klientów. Być blisko klienta to oferować mu najwyższej jakości produkty i usługi dopasowane do jego potrzeb oraz dbać o wzajemną relację. Chcemy coraz bardziej koncentrować się na wzmacnianiu pozytywnych emocji, a nie nagradzaniu „za zakup produktu”.

„To jest mój bank ogólnie”

Przykładem jest Pan Tomasz Ługiewicz, który pod koniec października ugasił pożar, jaki wybuchł na zapleczu placówki PB 0259 w Malborku. Chcieliśmy mu podziękować w wyjątkowy i zapadający w pamięć sposób. Całe zdarzenie było nagrywane, relację możecie obejrzeć poniżej.

Niespodzianka, którą przygotowaliśmy dla pana Tomasza, to coś, co na pewno na długo zostanie w jego pamięci. Dzięki takiej formie podziękowania skojarzenie czegoś pozytywnego i zaskakującego z naszym bankiem rozniesie się także szerzej – wśród jego współpracowników i bliskich, a także osób zaangażowanych z zewnątrz – np. straży pożarnej. I o to właśnie nam chodzi – by zrobić coś miłego dla klienta, ale też „wyjść z placówki”.

Jak to mogło się udać?

Wszystko zaplanowaliśmy w porozumieniu z prezesem firmy Nyborg-Mawent, w której pracuje pan Tomasz. Pracowników firmy poinformowano, że 14 listopada nagrywany będzie wywiad dotyczący ich firmy, dzięki czemu obecność obcych osób i sprzętu nagłaśniającego nikogo nie zdziwiła. Szyki pokrzyżował nam nieco los – rano pan Tomasz uległ lekkiemu wypadkowi i pojechał na pogotowie. Zaplanowane w szczegółach wydarzenie stanęło pod znakiem zapytania. Po kilkudziesięciu minutach nasz klient szczęśliwie wrócił jednak do pracy. Stanął przed kamerą i już miał zacząć opowiadać o swojej pracy…  gdy  pojawiło się konfetti, na halę wkroczyła orkiestra i straż pożarna, za nimi niosący tort i upominki przedstawiciele banku: Aleksandra Sulek , Anna Trojanowska, Alicja Barambas , Marcin Jagodziński, Małgorzata Kulesza, Monika Kozoduj. Pan Tomasz zrozumiał, co się dzieje dopiero gdy zobaczył swojego doradcę, Alicję Barambas. Po chwili niedowierzania i zaskoczenia nastąpiły oficjalne podziękowania, wręczenie pamiątkowych upominków (kask strażacki i gaśnica z logo naszego banku). Osobne podziękowania dla pana Tomasza przygotowała też straż pożarna z Malborka, wręczając naszemu klientowi specjalny dyplom. Był też oczywiście czas na tort 🙂

Doceniamy… Bo warto!

Event w Malborku to początek, planujemy realizować więcej tego rodzaju wydarzeń. Będą to akcje spontaniczne, reakcje na różne wydarzenia z życia klientów, o których uda się nam dowiedzieć.. Klient może np. wspomnieć, że właśnie zrobił prawo jazdy, przeprowadził się do nowego mieszkania albo planuje długą podróż – i już taka informacja może być pretekstem do czegoś miłego i zaskakującego.

Podoba Ci się ten artykuł?

Subskrybuj nasz Newsletter i zyskaj:

  • interesujące publikacje ekspertów,
  • informacje o aktualnych promocjach,
  • wyjątkowe oferty Klubu korzyści.

Wprost na Twojego mejla!

Zapisz się

Może jeszcze
u nas zostaniesz?

Przejrzyj naszego bloga i dowiedz się, jak:

Interesujesz się tematyką oszczędzania pieniędzy?
Koniecznie sprawdź #WyzwanieOszczędzanie