X

Czy Twój bank to potrafi?

Najwyższej jakości produkty, profesjonalna i sympatyczna obsługa, dbałość o relacje – to podstawy strategii naszego banku, ale… chcemy dać naszym klientom jeszcze więcej! Realizujemy akcje – niespodzianki po to, by wywoływać uśmiech na Waszych twarzach.

Trochę już się udało…

Podziękowanie – niespodzianka dla klienta, który bohatersko zapobiegł pożarowi a placówce w Malborku. Rozgrzewanie pyszną kawą w mroźny poranek na kampusie AWF-u w Warszawie. Rozświetlanie najkrótszego dnia w roku pięknymi lampkami rozdawanymi we Wrocławiu. Zaproszenie do placówki grafologa wyjaśniającego sekrety pisma naszych klientów w placówce w Toruniu. To przykłady zrealizowanych przez nas akcji-niespodzianek, o których już może słyszeliście… Od jakiegoś czasu realizujemy akcje, których celem jest zaskakiwanie i budzenie pozytywnych emocji naszych klientów – obecnych jak i potencjalnych. Zależy nam na tym, by być blisko klienta i słyszeć to co do nas mówi, nie tylko w zakresie obsługi finansowej.

Co robimy, gdy klient zgłosi nam problem?

Niedawno na nasz serwis telefoniczny CA24 zadzwonił klient, który chciał zastrzec kartę. Okazało się, że niedługo ma urodziny, a prowadzącej rozmowę doradczyni udało się dowiedzieć, jaki jest jego wymarzony prezent. Odsłuchując zapis rozmowy byliśmy pod wrażeniem profesjonalnej obsługi (ale to nikogo nie powinno dziwić, przecież nasze Contact Center regularnie zdobywa miejsce na podium w badaniach jakości obsługi!). Dzięki niej dowiedzieliśmy się też, że klient, pan Michał, jest wielkim fanem stand up’u i kabaretu. W ekspresowym tempie przygotowaliśmy dla niego niespodziankę, zapraszając do pomocy Wojtka Fiedorczuka – znanego standupera, Paulinę Szaniawską, Dyrektora Zespołu Placówek, oraz Justynę Topolską, Doradcę Klienta Indywidualnego w PB 0895 w Warszawie, z której usług korzysta pan Michał. Jak wyszło? Zobaczcie sami!

Razem, więcej, lepiej

Tego typu niespodzianki – zarówno ta urodzinowa, kilka już wcześniej zrealizowanych oraz te, które właśnie przygotowujemy, nie byłyby możliwe bez aktywnej współpracy departamentu marketingu z pracownikami w sieci sprzedaży oraz doradcami serwisu telefonicznego CA24. Dzięki temu jesteśmy w stanie zbierać nietypowe informacje o naszych klientach – o czym marzą, co dzieje się w ich życiu. Banalne? Mogłoby się tak wydawać, ale potrafimy z tego zrobić coś nietypowego, zaskakującego i po prostu miłego dla naszych klientów. Czy inne banki to potrafią? 🙂

*Autorki na co dzień pracują w Zespole zarządzania relacjami z klientami w Departamencie Marketingu Operacyjnego i Relacyjnego.